Efect Optic ...


Trigonometria din liceu .. cator suflete lirice/amatematice n-a facut dureri de cap...

Asa statea una in fata mea intinsa din coltul stang al primei table pana hat pe cealalta..

Ochii nu se inverzira inca.... initial e destul de usor sa simplifici termeni, ca doar identitatea trigonometrica fundamentala are proprietati frumoase la minimizat vizual balaurii de ecuatii din clasa 12-a...

Iote dupa primii pasi, iti dai seama ca daca vei continua fara a schimba tactica sau fara macar a mima un pic de creativitate trigonometrica te inglozi in 10 sec...

Replica profei fu... "Ia fa un pas inapoi... ca doar ai 4m de tabla, cum vrei sa-ti vezi greseala cu ochii dati peste cap?"


M-am facut mai maricica acuma.... am realizat ca nu erau tocmai fara rost acele fantasmice ecuatii.... dar substratul replicii profului inca-mi mai scapa din memorie pe alocuri

Noroc de subconstient care mai intinde cate-o undita.... exact ca si istoria cand salveaza popoare dand nastere marilor lideri in momente de cumpana

3 comments:

  1. "exact ca si istoria cand salveaza popoare dand nastere marilor lideri in momente de cumpana"

    nu stiam ca (virgula) crezi in destin. deci parerea ta e ca liderii se nasc? Si eu care credeam ca ceea ce suntem e rezultatul muncii noastre asidue asupra propriei persoane...
    ceva gen 1% talent si 99% munca, vorba lui Einstein.

    ReplyDelete
  2. Fiecare e liber sa creada in ce vrea... eu cred in mine.
    Liberii lideri or fi si cultivabili, banuiesc ca sunt si din cei neEinsteinici.
    Fraza aici e cu alt scop.. se refera la aspectul statistic din punct de vedere istoric..
    =) Ba mai mult e quasi-citata de la o ora de istorie a romanilor din liceu ...

    ReplyDelete
  3. вобшетo, citatul cu talentul si munca a fost spus de Thomas Edison. si da, liderii se nasc. A forma un lider dintr-un papa-lapte e foarte greu spre imposibil.

    ReplyDelete