Ca Furnicile ...


Senzataia shoppingului e prea cunoscuta tuturor.. in camera de schimb rasfoiesti potentiale toale.. chemand vanturi prin portmoneu care vor fi compensate cu placuta senzatie de Nou.

Acuma fac exact opusul... ideea e ca tre sa impachetez, dar am ajuns sa fac ceva similar sentimentului despre care am vb mai sus, cel al noii achizitii..

Am intors cu picioarele in sus toata casa si am gatit duzina de pungi.. ca sa arunc definitiv, direct la urna anti-Noul... prafuitul.. uitatul... conservatul de dragu fricii c-o sa-ti foloseasca la un paste de broasca... pastratului din mila

Nu am aruncat la gunoi chestii de genu.. farfurii, haine, linguri, genti sau incaltaminte... deobicei face asta altcineva pentru noi cred... sau.. sau nush ca ma debarasam de Vechi pana acu....hmm chiar interesant..?
Dar sunt mandra de mine)

No comments:

Post a Comment