Dezvirginari...


Asociereile cu titlul in cauza sunt foarte frumoase, nu pentru ca le-a introdus un Omulet-Soare, ci pentru ca poarta cu ele izul cela de Eureka, de autodefinire in dependenta de ce atitudine si prime-opinii ne cream o data fata in fata cu fenomene niciodata intalite.

Omuletul-Soare de mai sus o fu primul sa-mi arate ce-i aia o cina in restaurant. Nu doar ca era prima, era si pe un mal de apa... si cu vin.. si in 3).. si de un soare venetian divin.. Atunci am simtit ca o sa mai scriu despre prima si ulterioarele dezvirginari..

Hehe, apropo, acum o saptamana un nou debut sper.. [desi rosesc acuma de rusine..!] am intrat pentru prima data intr-o librarie sa investesc constient intr-o carte pentru propria persoana.. )cu acelasi Omulet-Soare.. prima voce care o auzi despre premiera mea o fu asa mirata ca-mi venea sa ma zgarai pe fata ca am introdus subiectul... adica, no, cine-si mai cumpara o carte penru sine asa din pod prima data la peste 20 ai, hai?... ok.. No comment

Dc fu initai articolul din start... pentru ca abia acum mi-am dat seama de graavitatea premierei de acum 1h.. E pentru prima data cand intru intr-um supermarket si-mi pun in cos si paine pentru consumul propriei persoane.. straniu, stiu, dar asa constient.."azi pap paine si Santa Cristina", inca nu am facut-o niciodata inca.. )Cicea

Premiere, ar trebui de adaugat mai multe in catalog.. sentimentul e
...

No comments:

Post a Comment