Fapt Divers

Scriu din curiozitate.. poate reusesc sa-mi transpun gandurile din scrisori in forma electronica.

Mai nou in cotidianul nostru un Omulet Soare al meu si-a creat propriul coltisor in paianjenul internetic.. m-a si molipsit de idee..

Am senzatia unei persoane care-si cumpara o floare de odaie, ca sa aiba grija de cineva ).. frumos.

...
Un tic caligrafic demult intrat sub piele.. Acum si denumirea unei pagini electornice.
Pentru ca-i enigmatic si lasa spatiu de interpretare, foarte util si incerto-placut.

Trei puncte niciodata nu pun punct.

1 comment:

  1. Am ceva timp de când am promis că o voi face... și uite azi promisiunea devine realitate:)
    Fiecare scrie pentru că simte necesitatea de a oferi ceva... a inexplica explicabilul, căci anume asta faci atunci când oferi interpretări/sau nu le oferi... când pui pe foaie... sau scrii cu litere invizibile... o faci pentru că vrei și pentru că te apucă dorul de a vrea ceva în public... în publicul tău... acolo unde persoana care nu va simți, nu va sta să recitească... de ce o facem?

    de ce avem ticuri caligrafice? ... fenomenală denumire... esențială aș spune... întotdeauna e ceva mai mult de spus... și în tăcerea acestor puncte taci mai mult decât ai putae spune... anume în ele strigi... urli... apuci de mână... zmuncești și indici cu degetul în ceea ce ar trebui să se înțeleagă... asculți tăcerea celui care te ascultă... repeți irepetabilul...

    ReplyDelete