De-acolo de unde norii fug pe cer

In termenii profului care-mi preda cursurile saptamanal in incinta a 2 biserici, una catolica si alta protestanta -  pana la ora actuala am inregistrat o pierdere economica Gigant [iar costul de oportunitate imi joaca feste]

Azi am inteles ca totul in jur e asa cum e, in mai mult de cat o singura dimensiune/optica.
Azi am inteles ca e loc pentru muuult mai mult, oare am trait pana acum intro lume mono-fona?
Azi am inteles ca nu am idee de ce vreau, ce pot si in special ce simt.

In mod normal descoperirile mele de asa talie, ma sperie...
Azi am inteles ca nu mai am frica de ele... 

Am mult prea subestimat insul pana acum...aveam si motive..
De-acu in colo nu le mai am... e ceva cantitate de explorat acolo afara...
Si asta ma inspira.
Alors...on y va!

No comments:

Post a Comment